Friday, May 18, 2007
Bengsin Suse Banget
Astagafirulloh, kemaren suse banget nyari bengsin. Ude nyatronin 3 POM Bengsin, eh taunye kagak ada Premium. Kalo Pertamax sih, ade, tapi hargenye entuh nyang bikin kantong gue kedodoran. Masa motor warisan gue CB100... (Jangan ketawa lu Te!) musti dikasih Pertamax! Lha ntar tuh motor bukannye ngebut, malah mencret! Biase dicekokin bengsin, mane bisa dikasih nyang mahalan.

Bini gue aje begitu. Waktu bini gue ulang taon, gue iseng-iseng ngasih hadiah. Lu tau kan Te, Mpo Geboy ntu kan paling doyan same gegaresan kampung kayak combro, misro. Paling banter, die demen banget same Ruti Abuk. Nah, waktu entu, gue beliin die burger di Mekdi. Eh, belon juga tu burger abis dimakan, bini gue langsung moncor! Mencret! Lu taukan, berape harge burger. Abongan kalo dibandingin same combro.

Kerna entu, gue mending kagak pake Pertamax dah. Lagian, lu tau deh, nyang ngantri Pertamax aje ampe bejubel. Kaye uler Phyton lagi mao betelor.

Nah, pas gue ude putus arepan, eh gue liat di sebrang POM Bengsin ada nyang jualan bengsin eceran. Langsung aje gue selodor jalan buat ngisi bengsin di eceran ntuh. Atapiloh! Hargenye gila banget, Te! Masa die jual bengsin 6 rebu!! Lha Pertamax aje 6500. Nyang gue sebel, itu emak-emak nyang jualan bengsin cuek aje lagi pas tau gue ngerasa harge nyang die tawarin kemahalan. Die cuman mandangin antrian motor ame mubil di POM Bengsin. Lha gue clingak-clinguk antara POM dan Eceran... Et dah, Nasip! Akhire gue beli nyang Eceran juga! Dasar Pertamina BELIS!!!
 
posted by bangnamun at 10:52 PM | Permalink |


4 Comments:


At May 21, 2007 at 11:44 PM, Anonymous Anonymous

hehehe... si CB masih idup bang... hehehe..
***ngaciiiiirrr.............

 

At May 22, 2007 at 10:57 AM, Blogger Putirenobaiak

ko namanya namun sih bang, namun mengapa akan tetapi...:D

betawi bgt ya, BTW yg nulis ini sapa sih, MT yg usil itu ato temannya? :p

 

At May 23, 2007 at 9:22 PM, Anonymous Anonymous

yang nulis ya gue lah

 

At July 26, 2008 at 1:40 PM, Anonymous Anonymous

ass wr wb....salam betawi....
Bang Namun sebelumnya salam kenal...saya orang Betawi yg kerja di luar jakarte...asli Blok A kebayoran Baru Jakarta Selatan...mau cerita ttg masy di daearah...sedih banget bang..dimana mana ada perkumpulan masyarakat...tapi saye sendirian ...kagak ada ikatan masy betawi ditempat yg pernah saya tugas di kalimantan, aceh, padahal utk perkumpulan/paguyuban suku2 sampai 52 buah...kapan kita bisa harum di negeri org yah bang...saya AKBP.zulkifli (lulusan AKPOL 89).saat ini jd kapolres di aceh.wass.